OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
– Oprette klassen og dele linket til klasseshoppen med klassekammeraterne.
– Uploade jeres rygtryk og logotryk
– Godkende den endelige bestilling, når alle i klassen har bestilt det tøj, de ønsker.
Det er klasserepræsentantens opgave, at oprette klassen og dele linket til klasseshoppen med klassekammeraterne. Herefter kan hver elev frit shoppe efter deres behov og betale deres vare individuelt.
Klasserepræsentanten sender efter endt bestilling den samlede ordre, sammen med det ønskede tryk til os, og det er faktisk det.
For at minimere muligheden for fejl i processen, og for at vi har en kontaktperson, hvis der er nogen spørgsmål.
Hvis bare I bestiller jeres tøj senest 8 hverdage inden I skal bruge det, skal vi nok nå det.
Jeres tryk skal tegnes på hvidt blankt papir med en sort tusch, også selvom i ønsker hvidt tryk på tøjet.
Du kan lære meget mere om tryk HER
Ja det kan man godt. Vi er et trykkeri med mange talenter, så hvis I har særlig ønsker, så kontakt os, så finder vi en løsning. Det kan være I ønsker trykdesigns udover hvad der er muligt i vores designer, flag til særlige events, bannere til studentervognen eller noget helt andet. Vi kan lave det!
Ja, vi sender gerne en gratis prøvepakke ud med et udvalg af vores lækre tøj. Den kan du bestille her.
Er uheldet ude og du opdager en fejl på din trøje, som f.eks. en fejl i trykket, fejl i modellen eller lignende, så står vi altid klar til at hjælpe. Er fejlen vores, tilbyder vi altid en ny trøje uden beregning.
Er fejlen ikke vores, vil vi selvfølgelig gerne hjælpe alligevel. Kontakt os så finder vi en løsning.
Hvis der mangler en trøje i kassen, er det altid en god idé, at tjekke om der kan være sket en misforståelse, og at en måske er kommet til at tage trøjen ved en fejl. Hvis dette ikke er tilfældet, så kontakt os endelig på telefon eller mail, og så vil vi gøre alt for at hjælpe jer med at finde trøjen, eller bestille en ny.
Hvis trøjen ikke passer og du har modtaget den størrelse som du har bestilt kan vi desværre ikke, som udgangspunkt, tilbyde en gratis ombytning. Dette skyldes at jeres trøjer er special produceret og derfor ikke kan sælges videre fra vores side. Vi er derimod altid fleksible og tilbyder -30% rabat (fra normalprisen) på en genbestilling af en ny trøje, i den rigtig størrelse.
Mangler I en trøje eller har glemt en elev, kan vi i de fleste tilfælde hjælpe. Det handler om at få jer sendt godt afsted, så kontakt os, så ser vi på det.
Skulle uheldet være ude og I opdager at I har tastet forkert, så kan I sende os en mail eller ringe til os. Vi har for det meste mulighed for at ændre i jeres bestilling, hvis jeres ordre ikke er sendt i produktion. Vi anbefaler, at I kontakter os med det samme I opdager fejlen. Jo før I reagerer på det, des større er chancen for, at vi kan nå og ændre det.
Opdager I en fejl eller mangel i jeres tryk, så kontakt os så hurtigt som muligt. Bliver fejlen opdaget og handlet på inden for 1 time fra godkendt tryk (inden for vores åbningstider), kan vi som regel nå at ændre fejlen inden jeres tryk bliver lavet.
Da ens studietrøje er unik, kan man desværre ikke bytte den til en anden størrelse eller farve, efter den er trykt. Skulle uheldet være ude, så kontakt os, så finder vi en løsning eller en god pris på en ny.
Fra I har godkendt ordren går der 8 – 10 hverdage før i modtager jeres studietøj.