Ofte stillede spørgsmål
???

Hvad gør jeg hvis vi i klassen ønsker at bestille fra forskellige kollektioner?

Hvis I er flere elever der ønsker at bestille fra en anden kollektion end de andre elever i klassen, skal I blot kontakte os med en forespørgsel. Vi vil altid gerne hjælpe, så alle får den ønskede trøje.

Hvad gør jeg hvis vi har tegnet vores rygtryk med sort tusch på hvidt papir, men ønsker hvid trykfarve?

Det har ingen betydning for trykkets endelige resultat, hvilken farve I bruger til at tegne jeres rygtryk med. Så længe at I vælger den ønskede trykfarve når I taster jeres bestilling, sørger vi for at ændre farven på trykket.

Hvad gør jeg hvis vi er færre end 15 elever der ønsker at bestille trøjer?

Hvis I er færre end 15 elever der ønsker at bestille trøjer, kan I også sagtens dette. Der kommer dog et gebyr oveni bestillingen på 25,- ekstra pr. trøje ved 10-14 stk. og 50,- ved 5-9 stk.

Hvad gør jeg hvis vi er nogle elever i klassen der ønsker en anden farve tryk, end de andre i klassen?

Hvis I oplever at nogle af jer hellere vil have en anden trykfarve kan vi også sagtens hjælpe med dette. I skal blot kontakte vores kundeservice, eller skrive en kommentar i jeres bestilling om hvem der ønsker en anden farve tryk. I skal dog være opmærksomme på at der skal være minimum 10 elever der ønsker den samme trykfarve. Hvis I ikke kan samle 10 elever kommer der et samlet gebyr oveni de trøjer under 10 stk., der ønsker en anden trykfarve. Det samlede gebyr er på 250,- i alt.

Hvad gør jeg hvis vi ønsker A3 tryk, men har tegnet vores rygtryk på et A4 papir?

Størrelsen på tegningen I sender ind er som udgangspunkt ligegyldig. Det vigtigste er dog at jeres tegning bliver indscannet i så høj opløsning som muligt – så har vi nemlig mulighed for at forstørre den op, og stadig sørge for at stregerne mm. forbliver flotte og skarpe.

Hvad gør jeg hvis jeg opdager at jeg har tastet forkert model/størrelse/farve/navn på en elev?

Skulle uheldet være ude og I opdager at I har tastet forkert, så kan I sende os en mail eller ringe til os. Vi har for det meste mulighed for at ændre i jeres bestilling, hvis jeres ordre ikke er sendt i produktion. Vi anbefaler at I kontakter os med det samme I opdager fejlen. Jo før I reagerer på det, des større er chancen for at vi kan nå og ændre det.

Hvad gør jeg hvis jeg har opdaget at der mangler noget på vores tryk?

Opdager I en fejl eller mangel i jeres tryk, så kontakt os så hurtigt som muligt. Bliver fejlen opdaget og handlet på inden for 1 time fra godkendt tryk (inden for vores åbningstider), kan vi som regel nå at ændre fejlen inden jeres tryk bliver lavet.

Hvad gør jeg hvis jeg opdager at der er nogle elever der ikke har bestilt trøje?

Har I glemt at bestille en eller flere trøjer, så tøv ikke med at hive fat i os, på telefon eller mail så hurtigt som muligt. Opdager I det i tide kan vi nå at få de sidste elever med på bestillingen.

Hvad gør jeg hvis jeg oplever en fejl på en trøje?

Er uheldet ude og du opdager en fejl på din trøje, som f.eks. en fejl i trykket, fejl i modellen eller lign., så står vi altid klar til at hjælpe. Er fejlen vores, tilbyder vi altid en ny trøje uden beregning.

Hvis fejlen indebærer en stavefejl i navnet, forkert bestilt farve/størrelse kan vi desværre ikke påtage os fejlen. Vi er derimod altid fleksible og tilbyder -30% rabat (fra normalprisen) på en genbestilling af en ny trøje.

Hvad gør jeg hvis der mangler en trøje?

Hvis der mangler en trøje i kassen er det altid en god idé at tjekke om der kan være sket en misforståelse, og at der er en der er kommet til at tage trøjen ved en fejl. Hvis ikke dette er tilfældet, så kontakt os endelig på telefon eller mail, og så vil vi gøre alt for at hjælpe jer med at finde trøjen, eller bestille en ny.

Hvad gør jeg hvis trøjen ikke passer?

Hvis trøjen ikke passer og du har modtaget den størrelse som du har bestilt kan vi desværre ikke, som udgangspunkt, tilbyde en gratis ombytning. Dette skyldes at jeres trøjer er special produceret og derfor ikke kan sælges videre fra vores side. Vi er derimod altid fleksible og tilbyder -30% rabat (fra normalprisen) på en genbestilling af en ny trøje, i den rigtig størrelse.